onsdag 17 augusti 2016

Knappar!

Idag har jag hämtat ut knappar till alla bodys som fina personer samlat in pengar till i gruppen på Facebook! Så himla fantastiskt och det är verkligen något som behövs då man sätter ca 6-8 knappar per plagg och varje knapp kostar runt 3 kr så förstår man att det blir ganska stor åtgång. 

Jag fick även med lite färdigutskurna plagg som fina Nathalie packat med

Hur går det då med insamlingen kanske ni undrar? Jag fick i juli vårt andra barn, så därför har jag inte haft möjlighet att sy så mycket varken i slutet av graviditeten eller nu.. Så insamlingen är lite avvaktande just nu men jag hoppas att vi ska kunna lämna in i oktober kanske om vi får ihop tillräckligt med plagg!

Hoppas alla haft en fin sommar 🌸🌸

Med vänlig hälsning, Alexandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar